8.7 C
Pals
Dijous, 27 novembre 2025
- Publicitat -

El Zenit de Gossos

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Gossos estrenen el proper 16 de setembre un nou àlbum anomenat ZENIT, que simbolitza la culminació d’una carrera musical amb la combinació perfecta de totes les seves etapes dins un sol disc.

Es tracta de 14 cançons plenes de llum que pretenen explicar què és el ZENIT: el punt més alt de la seva vida i la seva carrera.

Alguer Miquel de Txarango, la cantant Judit Neddermann, el compositor Alfred Tapscott i la formació de vents Gots de Tuba col·laboren en diversos temes.

La presentació del disc serà el 16 de setembre durant el Mercat de Música Viva de Vic.

- Publicitat -
- Publicitat -

Figa Flawas presenten la gira 2026 “L’Última Arrencada” amb només 6 concerts a Catalunya

Figa Flawas han fet oficial la seva gira del 2026, titulada “L’Última Arrencada” i definida pels mateixos artistes com la seva “calçotada sison finale”. La gira serà extremadament reduïda i inclourà només deu actuacions en directe. El calendari confirmat és el següent: 13 de juny — Cabró Rock (Vic) 4 de juliol — Canet Rock

Altres notícies