Els Amics de les Arts estrenen ‘No vam saber tornar’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts acaben de compartir ‘No vam saber tornar‘ el cinquè i últim avançament del seu nou disc “El senyal que esperaves“, que tal com ens va avançar Dani Alegret durant el Festival Ítaca, el disc arribarà el mes de setembre.

La nova proposta segueix el ritme frenètic del primer avançament ‘El meu cos’ i presagia un moment intens en els concerts de presentació del disc.

De moment el grup oferirà concerts en format acústic on recuperarà les cançons que no acostumen a sonar als directes com ‘L’arquitecte’, ‘Per mars i muntanyes’ o ‘Els ocells’.

L’entrada Els Amics de les Arts estrenen ‘No vam saber tornar’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El preu del lloguer puja un 4,5% al Baix Empordà i es situa en 719 euros de mitjana

És la comarca de la demarcació de Girona on més ha augmentat el preu del lloguer durant el tercer trimestre del 2025. Palafrugell és el municipi baixempordanès on més ha pujat el preu, mentre que Santa Cristina d'Aro és on més ha disminuït.

Altres notícies