19.3 C
Pals
Dilluns, 23 febrer 2026

Els baixempordanesos de Segona Catalana deixen enrere el descens

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Només el Guíxols ha sabut sumar aquesta setmana i és que aquest diumenge guanyava al Roses per 0-2. En canvi el Palafrugell i l’Aro queien derrotats pels seus respectius rivals. El Palafrugell perdia a casa per 1-2 contra el Camprodon i l’Aro encaixava un 3-0 en la visita al líder, el Banyoles.

Tot i no ser els resultats esperats, el Cornellà del Terri els hi salvava la vida perdent lluny de casa, per 3-2, davant el Bosc de Tosca.

La jornada acaba doncs amb el Palafrugell i l’Aro empatats a 31 punts ocupant la 12ena i 13ena posició, i el Guíxols 9è amb 36 punts.

- Publicitat -
- Publicitat -

Pals impulsa el cicle Ca la Pruna, cultura viva amb activitats gratuïtes durant tot l’any

El programa inclou xerrades, tallers i debats per a tots els públics. Les activitats es faran a l’Auditori de Ca la Pruna i començaran aquest febrer amb propostes sobre el tren petit, el dret al propi cos i els eclipsis solars.

Altres notícies