29.3 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

Els bombers apaguen un incendi al costat d’una masia de Romanyà

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ràpida actuació dels Bombers amb dos camions en un incendi a tocar del Mas Punset, a Romanyà de la Selva. Els bombers han rebut l’avís a les 9 del vespre i en mitja hora han controlat l’incendi. El foc ha sigut a l’entrada de les Gavarres però només ha arribat a cremar 60 metres quadrats.

La policia local de Santa Cristina d’Aro ha tallat a les vies de la zona, com la carretera d’accés al puig d’Arques. Des de l’ADF Gavarres Marítima, hi han desplaçat un coordinador.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:38:51

Miquel Noguer: “Sense la Diputació, molts pobles no se’n sortirien”

El president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, ha passat pels estudis de Ràdio Capital i Taronja Ràdio a Palafrugell per parlar de mobilitat, serveis públics, turisme i comunicació institucional. Ha defensat el paper clau de la Diputació en el suport als ajuntaments i ha reflexionat sobre els reptes de futur de les comarques gironines.

Altres notícies