29.3 C
Pals
Diumenge, 22 juny 2025
- Publicitat -

Els Bombers apaguen un incendi que crema una casa a Torroella de Montgrí

Les persones que es trobaven a la vivenda han hagut de sortir fora a causa de les flames i ha calgut evacuar la casa del costat

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Cinc dotacions dels Bombers han apagat un incendi en una casa del carrer d’Osona a Torroella de Montgrí. L’avís s’ha rebut a les 6:25 h del matí. Les persones que es trobaven a la vivenda han hagut de sortir fora a causa de les flames i ha calgut evacuar la casa del costat. No hi ha hagut cap ferit en l’incendi, només ha calgut rescatar un gos. El cos de Bombers ha pogut comprovar que els habitatges eren segurs.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gairebé 12.000 persones omplen l’Ítaca Sant Joan a l’Estartit en una nit rècord

El festival Ítaca Sant Joan ha reunit prop de 12.000 persones a la platja Gran de l’Estartit, batent el seu rècord d’assistència. El concert d’Oques Grasses, l’espectacle de 300 drons i actuacions com les de Dan Peralbo i Greta han marcat la nit. El festival tanca dilluns amb la revetlla, amb Mushka, Figa Flawas i DJ Capde.

Altres notícies