Els Catarres estrenen Fins que arribi l’alba

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 16 de març arribarà Tots els meus principis, el nou disc d’Els Catarres, que avui han tornat al panorama musical amb l’estrena del seu nou senzill Fins que arribi l’alba, del qual a més n’han compartit ja el seu videoclip, rodat a la ciutat de Barcelona i dirigit per Toni Llobet i Albert Masferrer.

La banda aposta per un so més elèctric, sense deixar de banda el seu pop rock càlid i festiu, que tan bé els hi ha funcionat fins ara.

La presentació del disc tindrà lloc el 6 d’abril al Poble Espanyol dins del festival Cruïlla de Primavera. Les entrades estan a la venda al web del festival.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital presenta “Aquella nit al Tiffany’s”, la ficció sonora sobre l’atemptat fallit a la discoteca de Platja d’Aro

L’acte de presentació a Platja d'Aro va agrupar una cinquantena de persones i va incloure una audició i una taula rodona amb els creadors. Els participants van reflexionar sobre la ficció sonora i el context social de l'època.

Altres notícies