15.9 C
Pals
Divendres, 2 maig 2025
- Publicitat -

Els estudiants del Vedruna de Palamós podran fer el viatge després d’un acord amb l’agència

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La seixantena d’estudiants de segon de batxillerat de l’institut Vedruna de Palamós podran fer l’esperada ruta en creuer que els havia de dur per França i Itàlia. Representants de l’escola i les mares i pares dels alumnes afectats s’han reunit aquest vespre amb l’agència de viatges, que els ha ofert unes noves dates per la sortida.

Els estudiants havien d’emprendre aquest matí el seu viatge quan el capità els ha denegat l’accés perquè necessitava una autorització paterna de cada alumne. La negativa ha continuat després que els pares enviessin per WhatsApp l’autorització i una còpia del DNI. Des de l’escola asseguren que l’agència no els n’havia informat i que mai fins ara l’havien requerit.

L’institut, que en els darrers anys havia viatjat amb Costa Cruceros, s’havia decidit aquest curs per la companyia Pullmantur. Aquesta empresa exigeix en les seves condicions generals que els menors aportin, a més del passaport, una autorització per escrit dels seus pares o tutors en cas d’emergència.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:14:08

Marc Piferrer i Gerard Ventura: “Portem tres dies de Flors i Violes i l’afluència de gent al municipi és molt bona”

El Festival Flors i Violes ha començat a Palafrugell amb una gran resposta del públic. Enguany celebra la seva setzena edició amb una durada excepcional de quatre dies, del 30 d’abril al 5 de maig. El certamen omple el municipi de música, art i flors amb més de 100 activitats i una forta implicació del comerç i les entitats locals.

Altres notícies