Els geganters de la Bisbal denuncien tres robatoris en una setmana

La Festa Major del municipi es celebra en menys d'una setmana

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

L’Associació Juvenil de Geganters de la Bisbal d’Empordà han patit tres robatoris en una setmana. Els furts s’han produït a l’espai Rigotaverna, un terreny que s’utilitza durant la Festa Major del municipi, que se celebrarà entre el 14 i 18 d’agost, per organitzar sopars i concerts.

Els Geganters de la Bisbal fa setmanes que estan treballant en diverses activitats per la Festa Major. En aquest espai els hi han saquejat material, eines, begudes i un datàfon. Ja han posat en coneixement dels Mossos d’Esquadra els fets.

El cap de la colla dels Geganters, Roger Pi, ens expressa el seu malestar respecte als diversos robatoris.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

U2 dedica una cançó a Rosalía al seu nou disc, tot i que finalment ella no hi participa

Durant els darrers dies, el títol de ‘The Mirror Maker (Rosalía)’, una de les cançons del nou disc de U2, havia generat especulacions sobre una possible col·laboració amb Rosalía. Ara Bono ha aclarit el misteri: la cantant catalana no posa veu a la cançó, sinó que n’és la inspiració i la protagonista del tema. En
- Publicitat -

Altres notícies