16.5 C
Pals
Dimecres, 12 novembre 2025
- Publicitat -

Els joves de Santa Cristina, al servei de la comunitat

Els serveis que poden oferir, a tall d’exemple, van des de cuidar una estona la mainada, una persona gran o fer la compra.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Associació Juvenil Cristinenca de Santa Cristina d’Aro ha decidit posar-se al servei de la comunitat per si cal ajudar arran de l’actual situació d’emergència causada pel coronavirus. Els serveis que poden oferir, a tall d’exemple, van des de cuidar una estona la mainada, una persona gran o fer la compra.

Per contactar amb l’entitat es pot fer a través del telèfon 618 551 671 o el perfíl de Telegram @ajuda_assjuvenilcristinenca, creat per a l’ocasió.

Per tal que aquests serveis no suposin un risc més elevat de contagi, però, l’Associació Juvenil Cristinenca s’organitza en un grup reduït de persones, evitant la concentració de molta gent i evitant que qui prengui cura dels infants no estigui en contacte també amb la gent gran.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

David Poblador: “La intel·ligència artificial no ens traurà la feina, però la farà mutar molt”

L’exresponsable d’infraestructura de Spotify, David Poblador, reflexiona sobre l’impacte de la intel·ligència artificial en la música i el mercat laboral. En una entrevista al programa De cap a cap de Ràdio Capital, defensa que la IA pot ajudar les llengües minoritàries a guanyar visibilitat, tot i advertir dels riscos d’extractivisme cultural i d’una pèrdua de control dels continguts.

Altres notícies