18.1 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

Els menorquins Pèl de Gall presenten ‘C’est la vie’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

C’est la vie” és una cançó que parla de desamor però sense tenir un enfocament trist, tal com estem acostumats quan es parla d’aquest tema, sinó que és una cançó alegre, optimista i positiva.

La cançó dels Pèl de Gall descriu aquell instant en què una parella s’adona que toca avançar per ser feliços, i que la ruptura és l’única manera de canalitzar les seves vides i obrir-se a noves i millors experiències, essent conscients que això és el millor pels dos: “Seguir ja no té sentit, ja ho diuen, res és infinit. Feim es darrer i quedam com a amics?

L’entrada Els menorquins Pèl de Gall presenten ‘C’est la vie’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies