Els Mossos i la Policia Local de Santa Cristina d’Aro desmantellen una plantació amb més de 1.300 plantes de marihuana

L'operatiu ha detingut a dues persones que s'enfronten a càrrecs per delictes relacionats amb el cultiu i tràfic de drogues, així com per defraudació de fluid elèctric

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un operatiu conjunt entre els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Santa Cristina d’Aro ha aconseguit desmantellar una plantació il·legal de marihuana en una casa del municipi. A la residència s’hi han intervingut 1.304 plantes de marihuana, 7,3 quilos de cabdells i 7,5 quilos de picadura. A més, l’operatiu ha trobat a la finca una arma d’airsoft, 400 € en efectiu i material necessari per al cultiu de marihuana.

La vivenda havia defraudat 32.000 € en subministrament elèctric. L’operatiu ha detingut a dues persones que s’enfronten a càrrecs per delictes relacionats amb el cultiu i tràfic de drogues, així com per defraudació de fluid elèctric.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols registra més de 90 litres durant la tempesta d’aquest migdia

La intensa tempesta d’aquest dilluns ha deixat més de 90 litres per metre quadrat a Sant Feliu de Guíxols, provocant inundacions puntuals, incidències en equipaments municipals i una seixantena d’avisos als Bombers. L’Ajuntament ha suspès les classes de la tarda per prevenció davant l’episodi de pluges torrencials.

Altres notícies