Els veïns de Palamós hauran de pagar el 41% del cost de les noves obres

La reurbanització es realitzarà al barri de la Platja, i tindrà un cost total prop d’un milió d’euros.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el cost que hauran d’assumir els veïns per la reurbanització d’una part del barri de la Platja, després que el Ple d’aquest mes de setembre. Els veïns beneficiats per les obres hauran de pagar un 41,34%, que correspon a 570.323 euros, mentre que l’Ajuntament pagarà el 58,66% restant.

Així com avui ah publicat Ràdio Palamós, cada veí haurà d’assumir un cost en proporció el càlcul de la longitud de la façana de la finca, en un 25%, i del sostre, en un 75%. A més, s’han aplicat al càlcul dos graus d’urbanització diferents, ja que conviuen  tipologies diferents.

La zona afectada es troba entre els carrers del Mar i Aragó, un tram de López Puigcerver, el carrer de la Riera Aubi, I els travessers Nàpols, Roselló, Aragó I Mar. Les obres assumiran un cost d’1.747.000 euros sense restar-li els 250.000 euros subvencionats pel Pla Únic d’Obres I Serveis de Catalunya.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arnau Obiols, Periferia, A Contra Blues i Els Pets, entre els guanyadors dels Premis Altaveu 2026

Els Premis Altaveu 2026 ja han fet públics els seus guanyadors. Arnau Obiols, Periferia, A Contra Blues, Great Canyon Records i el Festival LEM rebran enguany el reconeixement del festival de Sant Boi de Llobregat. A aquests guardons s’hi sumen el Premi Altaveu a la Trajectòria per a Els Pets i el premi especial Alça
- Publicitat -spot_img

Altres notícies