Empat de prestigi del Girona al camp del Madrid

Míchel va disposar un 4-5-1 que va aconseguir ofegar el potencial del Madrid

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb un plantejament tàctic molt encertat, els gironins s’emporten un valuós empat del Bernabéu.

Míchel va disposar un 4-5-1 que va aconseguir ofegar el potencial del Madrid, i fins i tot el Girona hauria pogut guanyar el partit.

Vàries ocasions visitants van precedir el gol de Vinícius als 70 minuts. Semblava que el guió seria l’habitual, i que els locals s’endurien els tres punts.

Però l’uruguaià Stuani, que havia entrat feia pocs minuts, va marcar de penal el gol de la igualada.

Ni amb 9 minuts d’afegit, els madrilenys van ser capaços de superar la porteria de Gazzaniga, i el Girona suma 1 punt que li serveix també per sortir de la zona de descens.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell se suma a una campanya per reforçar l’ús del català en bars i restaurants

Palafrugell participa en la campanya El català et serveix per fomentar l’ús de la llengua en bars i restaurants. La iniciativa comença a Calella de Palafrugell i Llafranc. Els establiments rebran assessorament, materials i formació per millorar l’atenció en català. El projecte s’allargarà durant tot aquest any i es podria ampliar a altres municipis gironins.

Altres notícies