Empreses de fruita de Girona donen 300 kg de pomes als hospitals de Palamós, Josep Trueta i de Figueres

Aquesta acció va destinada al personal sanitari que treballa a aquests centres hospitalaris

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les empreses que formen part de la Indicació Geogràfica Protegida Poma de Girona han donat 300 quilograms de pomes als hospitals Josep Trueta de Girona, de Figueres i de Palamós. És una acció dirigida al personal sanitari que treballa a aquests centres hospitalaris, com a mostra d’agraïment de la dura tasca i els torns de moltíssimes hores que estan fent degut a la situació causada pel coronavirus.

Les aportacions de pomes les han repartit les empreses que integren la IGP i que estan més pròximes a aquests hospitals. Es tracta de Girona Fruits, Giropoma de Palamós i Fructícola Empordà de Figueres. Les pomes que han repartit son de quatre classes: Golden, Gala, Granny Smith i Red Delicious.

Poma de Girona no descarta, finalment, repetir aquesta acció en les properes setmanes, amb la possibilitat de fer-ho extensible a altres centres sanitaris de les comarques de la demarcació de Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Girona acull Formatgem!, la gran trobada del formatge artesà català amb presència de formatgeries de l’Empordà

El Palau de Fires de Girona acull aquest cap de setmana Formatgem!, la trobada dedicada al formatge artesà català...

Altres notícies