20.4 C
Pals
Diumenge, 13 juliol 2025
- Publicitat -

Entrevista a Gossos – 20/09/2016

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana, Gossos van tocar per primer cop a Barcelona, on durant tres quarts d’hora van presentar les cançons del seu nou disc Zenit. Vam tenir l’oportunitat de parlar amb el cantant del grup, en Natxo Tarrés i a continuació podeu escoltar l’entrevista sencera o el reportatge que vam realitzar en vídeo.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Parc Natural del Montgrí planta cara al foc: un model de prevenció en un territori d’alt risc

Amb un risc altíssim d'incendis per la seva vegetació, orografia i presència humana, el Parc Natural del Montgrí aplica des de fa anys un pla de prevenció actiu i exemplar. Franges perimetrals, pastura dirigida, vigilància i coordinació institucional han convertit aquest espai emblemàtic de l'Empordà en un referent en la lluita contra els focs forestals. Amb un risc altíssim d'incendis per la seva vegetació, orografia i presència humana, el Parc Natural del Montgrí aplica des de fa anys un pla de prevenció actiu i exemplar. Franges perimetrals, pastura dirigida, vigilància i coordinació institucional han convertit aquest espai emblemàtic de l'Empordà en un referent en la lluita contra els focs forestals.

Altres notícies