Entrevista a Jordi Lozano (Ceba't Sabadell) – 17/05/2016

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui hem conversat amb un dels organitzadors del festival Ceba’t Sabadell, en Jordi Lozano. No et perdis tots el que ens ha dit, sobre la primera edició d’aquest festival català.

[embedded content]

Font: Per no dir res

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:14:55

Teatre Mutis: “A la Fira d’Indians, comencem en una taverna i acabem en una taverna”

Teatre Mutis torna a ser un dels protagonistes de la Fira d’Indians de Begur amb una proposta que combina teatre, havaneres, sardanes i molta improvisació. El grup participa en la Taverna Indiana amb un espectacle que busca implicar el públic i recrear l’ambient festiu de l’època, enguany sota el fil conductor de les veles i el vent.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies