Entrevista a Màia, Jordi Ninus & Sense Sal – 18/09/2016

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Diumenge va tenir lloc a la Sala Bikini, la primera edició del Festival Estils, on van participar tres dels grups emergents que més s’estan consolidant en el panorama català, Màia, Sense Sal i Jordi Ninus.

Vam parlar amb tots i a continuació podeu recuperar les entrevistes en format àudio i també gaudir del reportatge que vam realitzar al costat dels companys de Sona en català.

Foto: Jordi Calvera

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós tanca des d’aquest divendres l’accés de vehicles al camí de cala Estreta fins a final d’estiu

L’Ajuntament de Palamós restringirà a partir de l’1 de maig l’accés de vehicles motoritzats al camí de cala Estreta, dins l’Espai d’Interès Natural Castell-Cap Roig. La mesura s’allargarà fins a final d’estiu i mentre hi hagi risc d’incendi, amb l’objectiu de protegir l’entorn i garantir la seguretat.

Altres notícies