21.7 C
Pals
Dimarts, 8 juliol 2025
- Publicitat -

Inspeccionen establiments de Palamós, Sant Feliu de Guíxols i Palafrugell per explotació laboral

Cinc dels expedients oberts són per infringir la normativa laboral i els altres cinc són en aplicació de la llei d'estrangeria.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
La Guàrdia Civil i la Policia Nacional ha detingut cinc persones i han obert deu expedients en un operatiu conjunt contra l’explotació laboral a Palamós, Sant Feliu de Guíxols i Palafrugell entre altres pobles de la demarcació de Girona.
Aquest operatiu ha comptat amb la col·laboració d’Inspecció de Treball i ha consistit en inspeccionar onze locals comercials de Girona, Salt (Gironès), Sant Feliu de Guíxols, Palafrugell, Palamós i Blanes (Selva). En les inspeccions, els agents han identificat 36 treballadors. Cinc dels expedients oberts són per infringir la normativa laboral i els altres cinc són en aplicació de la llei d’estrangeria. Si els expedients prosperen es podrien traduir en sancions d’entre 10.000 euros i un milió.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimarts 8 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el...

Altres notícies