12.8 C
Pals
Dissabte, 13 desembre 2025
- Publicitat -

Et presentem a Ires

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Gabriella Bastida Serí (1994) ha anat compaginant la vida als Estats Units, país on també ha nascut, amb Catalunya, on ha viscut la major de la seva vida. Tots aquests viatges mai l’han aturat per fer el més estima, música, ja que va començar a tocar el piano amb cinc anys, i ara està estudiant cant modern al conservatori del Liceu. Tot aquest bagatge es plasma en Ires, el projecte artístic i en solitari de la Gabriella, que s’acaba de reactivar amb ‘White Picket Fences’, la primera cançó que publica aquest 2021.

Després de debutar amb single ‘Demons’ el 2020, ara s’ha tornat a posar les piles, i en aquest 2021 veurem coses molt interessants de la jove artista establerta a Barcelona. La proposta de la Ires és molt completa, ja que beu d’artistes i gèneres molt diversos, com John Mayer, Julia Michaels, Billie Eilish o John Legend, amb molta influència de les balades dels anys 60 i 70. Una artista que canta des dels racons més profunds de la seva ànima, i que sap barrejar molt bé les influències més clàssiques amb les contemporànies. Prova de tot això, és ‘White Picket Fences’, el seu nou single.

A ‘White Picket Fences’, Ires reflexiona sobre el somni americà a partir de les clàssiques tanques blanques de les cases. “Crec que per molta gent el somni americà realment és un infern, especialment per a la nostra generació, ja que a vegades tenim aspiracions creatives, o feines fora dels treballs convencionals. Als Estats Units vaig notar molt aquesta cultura de pressionar a prendre decisions que fossin la definició d’èxit en els ulls dels altres, com pot ser el matrimoni o comprar una casa” explica Ires sobre el tema. Ella té molt clar que hauria sigut molt infeliç si hagués seguit el camí establert. Per plasmar tot això, ho ha fet com millor sap, amb una dolça balada plena d’emoció i molt agradable a l’escolta.

De moment, Ires està a Barcelona, apostant molt fort per la seva carrera musical. Una artista versàtil amb molt coneixement de tot el que fa, i que anirà traient singles durant aquest 2021.

L’entrada Et presentem a Ires ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Mar d’Estiu avança les primeres confirmacions de l’edició 2026 amb grans noms i noves experiències

Després d’anunciar oficialment la celebració de la seva edició 2026, el Festival Mar d’Estiu ha presentat un primer avançament de la programació que inclou artistes destacats de l’escena musical i noves propostes d’experiència pensades per oferir al públic moments inoblidables. Sergio Dalma afegeix una nova data de la seva exitosa gira Ritorno a Via Dalma

Altres notícies