15.4 C
Pals
Divendres, 20 febrer 2026

Ferit lleu en bolcar el cotxe a Bellcaire d’Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un jove de 23 anys va resultar ferit lleu després que el seu cotxe bolqués i fes unes quantes voltes de campana a la Gi-632, prop de la localitat de Bellcaire d’Empordà, segons ha informat el Diari de Girona. El ferit va ser traslladat a l’hospital de Figueres.

Fins al lloc de l’accident s’hi van desplaçar tres dotacions de Bombers de la Generalitat, dues ambulàncies del SEM i els Mossos d’Esquadra.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Disminueix el grau de satisfacció global dels usuaris dels Equips d’Atenció Primària de Palamós, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí

Per contra, la valoració recollida pel Servei Català de la Salut durant el 2025 augmenta als Equips d'Atenció Primària de Palafrugell i de la Bisbal d'Empordà.

Altres notícies