Ferran Gil: “El Carroussel Costa Brava té tendència a extingir-se”

Hem parlat amb el president de l'Associació de Carrossaires sobre les preparacions del carroussel d'enguany i sobre el futur de l'esdeveniment

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Ferran Gil: "El Carroussel Costa Brava té tendència a extingir-se"
Loading
/

El president de l’Associació de Carrossaires de Palafrugell ha assegurat al Supermatí de Ràdio Capital que creu que “el Carroussel Costa Brava té tendència a extingir-se” si no reben més suport per part de les institucions.

Amb ell hem parlat també de les preparacions per al carroussel d’aquest any, que serà aquest diumenge a la tarda.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Jornada d’Oportunitats Laborals de Palafrugell acull una cinquantena d’empreses i més de 350 persones

Les empreses han ofert més d’un centenar d’ofertes laborals amb prop de tres-centes quaranta vacants, i la trobada ha generat més de dos mil entrevistes ràpides entre empreses i candidats.

Altres notícies