Fi de la segona fase de restauració de les pintures de l’església de Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La segona fase de restauració de les pintures de l’absis de l’església parroquial de Palafrugell ha finalitzat i es va presentar ahir a la tarda. Aquesta fase ha estat promoguda per l’actual titular de la parròquia, Mn Rafel Felipe, i s’ha centrat en els plafons mitjans i superiors del presbiteri.

L’equip que duu a terme la restauració des de principis d’estiu és 4-Restaura, i amb la fase anterior es van recuperar els plafons inferiors de l’absis i una part dels del mig. La tercera fase se centrarà en la capella del baptisteri.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Renfe talla la circulació de trens entre Figueres i Flaçà per obres durant tot el cap de setmana

Hi haurà autobusos directes entre la capital altempordanesa i Girona i d'altres amb parades a estacions intermèdies

Altres notícies