Renoven el paviment a l’escola Vila-romà de Palamós

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ha donat per finalitzades aquest dilluns les obres d’arranjament del paviment realitzades a l’accés principal de l’escola Vila-romà.

Els treballs s’han basat en la retirada de tot el paviment existent a l’entrada de l’escola i s’ha substituït per un de nou fet amb base de formigó. Aquest canvi ha durat unes dues setmanes i s’ha fet durant les vacances de Nadal i Reis.

El cost del projecte ha estat d’uns 10.000 euros i també ha comptat amb la instal·lació de noves reixes en les entrades de les canals de recollides d’aigües ubicades en aquest àmbit.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà concentra diverses autoritzacions per a actes de Sant Joan i festes populars al litoral

Entre els municipis autoritzats hi ha Palamós, Palafrugell, Begur, Castell d'Aro, Platja d'Aro i s'Agaró i Torroella de Montgrí, dins un total de 64 permisos concedits al conjunt del litoral català.

Altres notícies