Foo Fighters anuncien el seu retorn després de la mort de Taylor Hawkins

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Foo Fighters van tenir un 2022 molt dolent, amb la tràgica mort del seu bateria Taylor Hawkins. La banda va cancel·lar tots els concerts previstos i va desconnectar-se de les xarxes socials durant molts mesos.

Abans d’acabar l’any el grup ha emès un comunicat per retre homenatge als seus éssers estimats i explicar que ara toca mirar endavant i tot i que saben que mai més seran el què van ser durant 27 anys, ara iniciaran una nova etapa, on sempre tindran present el que Taylor va significar per ells.

Tot i que no han posat data al seu retorn, sí que han dit que serà pròximament.

L’entrada Foo Fighters anuncien el seu retorn després de la mort de Taylor Hawkins ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Més de 700 nedadors participen a la 14a MARNATON eDreams Begur

Begur ha acollit aquest dissabte la 14a edició de la MARNATON eDreams, tercera prova de la Copa MARNATON 2026. Més de 700 participants han nedat en les distàncies de 7, 3 i 1,5 quilòmetres. La jornada també ha inclòs les proves infantils i la participació de dos nedadors invidents.

Altres notícies