Forallac torna al Consorci de les Gavarres

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Forallac ha tornat al Consorci de les Gavarres. Era l’únic municipi del massís que no estava a l’ens a causa de falta d’entesa política. El gerent del consorci, Oriol Armet, valora aquest canvi amb satisfacció:

El Consorci de les Gavarres també ha obert la porta a dues entitats sense ànim de lucre, que són l’Associació de Gestors Forestals de les Gavarres i el Consorci Forestal de Catalunya.

El govern català, a més, ha donat llum verda al canvi de nom i estatuts del Consorci de les Gavarres per complir la llei de racionalització pública. Ara, passa a estar adscrit a la Diputació de Girona, que haurà de respondre legalment sobre l’activitat d’aquest òrgan.

El Consorci de les Gavarres es va formar a final dels anys 90 i està format pels ajuntaments del massís, els consells comarcals del Baix Empordà i del Gironès, de la Diputació i de la Generalitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:14:55

Teatre Mutis: “A la Fira d’Indians, comencem en una taverna i acabem en una taverna”

Teatre Mutis torna a ser un dels protagonistes de la Fira d’Indians de Begur amb una proposta que combina teatre, havaneres, sardanes i molta improvisació. El grup participa en la Taverna Indiana amb un espectacle que busca implicar el públic i recrear l’ambient festiu de l’època, enguany sota el fil conductor de les veles i el vent.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies