Fundació Humana recull 65,9 tones de roba al Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Humana Fundación Pueblo para Pueblo ha recollit al Baix Empordà 65,9 tones de roba que se sumen al total del que s’ha recollit als 70 municipis de les comarques de Girona: 245 tones amb aquest primer semestre del 2018. Aquesta xifra es tradueix a 508.000 peces de roba, la majoria de les quals s’han recollit a La Selva.

Aquestes tones representen un estalvi de 778 tones de CO2 a l’atmòsfera, i la roba s’utilitzarà per a d’altres persones, es vendrà a empreses de reciclatge o s’exportarà a Àfrica i també a d’altres botigues de Catalunya on es ven a preu de mercat.

Humana Fundación Pueblo para Pueblo és una organització que des del 1987 promou la protecció del medi ambient i reutilitza el tèxtil duent a terme projectes de cooperació a l’Àfrica, Amèrica Llatina i Àsia.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus es desfà del cognom i prepara una nova era musical

Miley Cyrus torna a reinventar-se. L’artista ha eliminat el seu cognom de la seva pàgina web oficial i ara es presenta simplement com Miley, un canvi que arriba acompanyat d’una nova identitat visual i de diverses pistes que apunten a una nova etapa musical. El domini MileyCyrus.com redirigeix ara a MileyOfficial.com, on el nom de
- Publicitat -spot_img

Altres notícies