La Fundació Vimar disposa d’un nou pis per acollir persones vulnerables

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Fundació Vimar ha signat un conveni amb la Fundació Hàbitat 3 perquè li cedeixi, en règim de lloguer, un pis situat en el carrer Fitor de Palafrugell. El domicili és propietat de l’Agència Catalana de l’Habitatge. La Fundació Vimar vol ampliar, així, els serveis d’atenció domiciliàries. Aquest pis serà el primer que es posarà a disposició d’una parella per tal que puguin viure de manera autònoma.

La Fundació Vimar atén persones amb discapacitat psíquica al Baix Empordà. Els seus treballadors socials supervisaran el nou pis de manera periòdica.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Hostal de La Gavina de S’Agaró rep un dels principals Premis G! de Turisme per la seva trajectòria

El reconeixement destaca gairebé un segle de trajectòria i la seva contribució a la projecció internacional de la Costa Brava. La gala també ha homenatjat, a títol pòstum, l'assessor turístic Josep Capellà Hereu.

Altres notícies