GALERIA: Així han anat les rues de Carnaval al Baix Empordà

Les rues del 2023 llueixen disfresses i colors

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest carnaval el Baix Empordà s’ha disfressat per molts municipis. Aquí us recollim algunes de les imatges d’aquesta tradició que han penjat alguns usuaris de Twitter.

A Ràdio Capital també vam assistir a algunes de les rues del Carnaval de la Costa Brava Centre. Sant Feliu de Guíxols va ser l’encarregat d’encetar el Carnaval amb la seva rua el divendres 17 de febrer. També vam visitar la rua de Platja d’Aro, que com cada any va omplir els seus carrers el dissabte 18. Vam gaudir també d’una gran rua de l’amistat a Santa Cristina d’Aro.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’empresa tenia autorització per treballar, però havia d’aturar l’activitat pel risc molt alt d’incendi

La investigació sobre l’origen de l’incendi de les Gavarres se centra a aclarir si l’empresa encarregada dels treballs va suspendre l’activitat després de rebre un avís pel risc molt alt d’incendi. Segons informa el Diari de Girona, l’empresa havia rebut un missatge que prohibia l’ús de serres radials aquell dia.

Altres notícies