GALERIA DE FOTOS: Blaumut i Pantaleó a Empúries

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blaumut són una d’aquelles bandes que sempre ve de gust veure en directe, i ahir va ser una d’aquelles nits, on en el marc incomparable de les ruïnes d’Empúries vam poder gaudir de les cançons del seu últim disc Equilibri, així com de recordar aquells èxits que tots tenim al cap.
La banda va estar fenomenal, i cap a la recta final van aconseguir fer posar dempeus a un públic que li va costar una mica, segurament a causa de la fredor ambiental.

Molt aviat compartirem una entrevista amb el grup.

Abans els Pantaleó van demostrar ser una de les noves formacions amb més talent i les cançons de l’Apartament van sonar a la perfecció, al costat de les del primer disc, Reina Victòria.

Llarga vida a un festival fet amb el cor, que cada any aplega milers de persones per gaudir de bona música en directe.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Muse avança un fragment del nou senzill ‘Be With You’ i prepara el seu desè disc d’estudi

Muse ha compartit un primer avançament del seu pròxim senzill, ‘Be With You’. Es tracta d’un fragment breu però intens que apunta cap a una tornada al vessant més dramàtic i operístic de la banda. En el vídeo, el vocalista Matt Bellamy apareix interpretant la peça a l’orgue dins d’una església, en una escena marcada

Altres notícies