Germà Negre publiquen “Picants, obscenes, amor i penes”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Germà Negre presenta el seu quart treball, l’EP Picants, obscenes, amor i penes, un estirabot escatològic, despreocupat i irreverent que recull quatre cançons. Un viatge pel món de la tradició oral partint de matisos estilístics tan diversos com la patxanga holandesa, la cobla, la jota, el blues i ritmes caribenys que evoquen la germanor més esplaiera. Tot plegat empaquetat en un format físic elaborat amb femta de burro del país.

Després d’haver publicat Els àngels fan torrades (2015), Molt de porc i poca salsitxa (2018) i Kumbaià (2020), el nou treball, Picants, obscenes, amor i penes (2021), irromp en un moment d’incertesa dins el món de la cultura. En aquest darrer EP Germà Negre ha retornat a les essències: el terreny de l’adaptació i la versió. Un camí ja conegut que ha estat des dels inicis el pal de paller de la seva carrera discogràfica. Les cançons tradicionals i populars, com també la sonoritat esporògena, fan d’aquest EP un còctel eclèctic i essencialment festiu.



L’entrada Germà Negre publiquen “Picants, obscenes, amor i penes” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies