Gertrudis estrenen ‘Avui canviem el món’ des del confinament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Xavi Ciurans, cantant dels Gertrudis, acaba de publicar “Avui canviem el món” una cançó composada i gravada des del confinament. Una petita joia sonora plena de l’optimisme característic del grup, que Ciurans explica que està inspirada “en el pas important que implica quedar-se confinat a una habitació”.

Gertrudis havia de començar la seva gira dijous passat dins d’un Sala Razzmatazz de Barcelona plena, però el concert es va suspendre per les recomanacions de les autoritats. És per això que la lletra també té un moment pel record enyorat del seu públic, del caliu dels concerts “on tota la gent crida i allibera el seu desig”.

Els Gertrudis estan preparant una sèrie d’accions que aniran presentant aquests dies a través de les seves xarxes socials.

L’entrada Gertrudis estrenen ‘Avui canviem el món’ des del confinament ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur acollirà l’Oncopàdel, un repte solidari de 55 hores seguides de pàdel

Durant 55 hores ininterrompudes, diversos equips disputaran partits de pàdel amb l’objectiu de recaptar fons per donar suport a persones amb càncer i les seves famílies.

Altres notícies