girl in red anuncia el seu segon disc “I’M DOING IT AGAIN BABY!”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

girl in red ha explicat a través de les seves xarxes socials que ja es troba a la recta final del seu segon disc, que portarà per nom “I’M DOING IT AGAIN BABY!” i que es publicarà el proper 12 d’abril.

La cantant s’ha mostrat emocionada de compartir la notícia amb els seus seguidors i ha aprofitat per comentar que el primer avançament serà ‘Too Much‘ i es podrà escoltar el 9 de febrer.

El primer disc de l’artista va ser “If I Could Make It Go Quiet” i va deixar molt bones sensacions, gràcies a temes virals com ‘Serotonin’ o ‘You stupid bitch’, entre altres.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by girl in red (@girlinred)

L’entrada girl in red anuncia el seu segon disc “I’M DOING IT AGAIN BABY!” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Cinc residències de gent gran de les comarques gironines creen una plataforma sindical per reclamar millores laborals

Quatre dels centres són del Baix Empordà. La nova organització denuncia la precarietat salarial i l'augment de la càrrega de treball. També vol incorporar altres residències i exigir canvis a les administracions públiques.
- Publicitat -

Altres notícies