Gitano & Cabra posen flow amb ‘La Gran Muralla 2’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Gitano & Cabra (els artistes anteriorment coneguts com Jair Domínguez & Guillamino) presenten “La Gran Muralla 2” amb la col·laboració de l’artista internacional (Terrassa) El Gran Dellakarma (també conegut com a Òscar Andreu).

Enregistrat íntegrament online durant el confinament, “Gran Muralla 2” aborda temes tan contemporanis com la incomunicació, els canvis de paradigma sobtats i l’estat d’alarma. La cançó, creada a partir de la premissa: “una parella de drogoaddictes s’enfronten a una nova normalitat en un restaurant xinès” s’emmarca, per mèrits propis, dins el corrent musical del NCF (Nou Catalan Flow).

L’entrada Gitano & Cabra posen flow amb ‘La Gran Muralla 2’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies