El Govern aturarà els projectes de renovables que no tinguin suport del territori: el parc eòlic de Roses, en perill?

Jordi Ponjoan, vicepresident de la plataforma Stop al Macro parc eòlic marí de la Costa Brava Nord, creu que és una "decisió intel·ligent" per part del Govern. Assegura que cal estar atent a la voluntat de la gent, i que aquesta és "la clau de la transició energètica". 

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Govern de Catalunya aturarà els projectes d’energies renovables (com el del parc eòlic marí projectat a Roses) que no tinguin suport de la gent del territori. Així ho explicava avui el diari La Vanguardia, a partir de la informació extreta del borrador que modificarà el decret d’implantació d’aquests projectes. En aquest context cal preguntar-nos si això pot afectar, o no, el parc eòlic Tramuntana.

Segons la plataforma Stop al Macro parc eòlic marí de la Costa Brava Nord, sí. El seu vicepresident, Jordi Ponjoan, explicava avui a Ràdio Capital que esperen que una quarantena d’ajuntaments del Baix i l’Alt Empordà s’oposin al projecte. A més, ja han recollit més de 20.000 signatures en contra.

És per això que Ponjoan ho ha qualificat com una «decisió intel·ligent» per part del Govern. Assegura que cal estar atent a la voluntat de la gent, i que aquesta és «la clau de la transició energètica».

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies