20.9 C
Pals
Dissabte, 13 setembre 2025
- Publicitat -

Henrio s’estrena a Vida Records amb ‘Universe’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Henrio, el projecte de l’igualadí Enric Verdaguer, presenta ‘Universe’, un nou senzill que avança l’EP que publicarà el pròxim 27 de maig amb el títol de ‘Help Me Understand’, escrit durant la pandèmia i enregistrat i autoproduït entre els Pirineus i Londres. La cançó parla del mite de l’amor romàntic i de la necessitat de canviar la mirada sobre les dinàmiques de relació convencionals i les dificultats i conflictes que això genera. Musicalment, segueix l’estela iniciada per l’artista el 2020 amb una composició que evoca paisatges sonors d’aires folk, molt vinculats a la nostàlgia i la sensibilitat.

El videoclip de ‘Universe’ representa per mitjà d’unes precioses imatges rodades en Super 8 el viatge d’introspecció que l’artista va viure durant el procés creatiu, impregnat per la solitud i l’aïllament i que va arrencar sense cap pretensió per acabar donant forma a noves cançons de manera quasi accidental, com passen les millors coses, les que tenen un component màgic i un batec emocional. El paisatge muntanyós i hivernal reforça encara més el to nostàlgic de la peça.

L’entrada Henrio s’estrena a Vida Records amb ‘Universe’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un fort aiguat inunda el càmping El Delfín Verde de Torroella de Montgrí i sorprèn els campistes de matinada

La pluja intensa d’aquesta matinada ha inundat el càmping El Delfín Verde de Torroella de Montgrí. Els campistes s’han despertat amb aigua dins de tendes i caravanes, en alguns casos fins als genolls. L’empresa ha començat a buidar l’aigua amb cisternes i ha reallotjat els afectats en bungalous, mentre alguns usuaris critiquen la manca d’avisos.

Altres notícies