4.3 C
Pals
Dimarts, 6 gener 2026
- Publicitat -

Hi haurà cinquena edició del Fringe Festival de Torroella de Montgrí

Hi haurà un total de 18 concerts entre els dies 26 i 29 de juliol

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Fringe Festival se segueix consolidant a Torroella de Montgrí i L’Estartit. Serà la cinquena vegada que tindrà lloc aquest esdeveniment que aposta pels nous talents musicals. En aquesta ocasió, estarà conformat per un total de 18 concerts gratuïts, que tindran lloc entre el 26 i el 29 de juliol. En aquest sentit, cal recalcar que un total de 60 intèrprets dels millors conservatoris i escoles superiors a Europa seran els que hi actuaran. Hi haurà una gran varietat d’estils: anirà des de la música clàssica al pop-rock, així com també música contemporània, jazz, blues, folk i la música fusió.

Els concerts se celebraran a dos espais: un d’ells, el Museu Palau Solterra-Fundació Vila Casas, a Torroella de Montgrí, i el nou espai per concerts del Molinet, a l’Estartit. L’esdeveniment l’organitza, una vegada més, les Joventuts Musicals de Torroella.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bruno Mars anuncia que ja ha acabat el seu nou disc i prepara el retorn amb senzill imminent

Cinc anys després de la publicació de l’àlbum de Silk Sonic amb Anderson .Paak, que va deixar l’èxit global ‘Leave the Door Open’, Bruno Mars està a punt de tornar a escena. El cantant ha revelat a través de les xarxes socials que ja ha acabat el seu nou disc, un anunci que ha disparat

Altres notícies