Del 22 al 25 d'octubre, la programació ha combinat música, arts escèniques, gastronomia i patrimoni. La iniciativa, impulsada per Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí, ha reivindicat la pagesia i els productors locals com a part de la cultura empordanesa.
Del 22 al 25 d'octubre, la programació ha combinat música, arts escèniques, gastronomia i patrimoni. La iniciativa, impulsada per Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí, ha reivindicat la pagesia i els productors locals com a part de la cultura empordanesa.
La Terracotta Biennal de la Bisbal d’Empordà ha tancat la tercera edició amb més de 2.000 visitants en tres dies. L’organització i els artistes valoren positivament la participació i les oportunitats professionals generades. El ceramista de Forallac David Rosell ha guanyat el premi de l’edició. La propera Biennal se celebrarà del 20 al 22 d’octubre de 2028 al municipi.
La Festa del Gremi 2026 ha reconegut cinc trajectòries i iniciatives vinculades al turisme de la Costa Brava Centre. Damm ha rebut el Timó d’Or i Jaume Vidal Corredor, el Timó d’Argent. La celebració s’ha fet a l'INS Baix Empordà de Palafrugell, amb la participació dels alumnes d’hostaleria i activitats per reforçar els vincles entre professionals del sector turístic.
La mostra, impulsada pel Servei d'Arxiu Municipal, coincideix amb el centenari de la mort de l'industrial Martí Montaner Coris. El recorregut inclou documents, fotografies i objectes sobre la història de la indústria surera local.
La iniciativa combina formació professional, acompanyament individualitzat i participació comunitària. El programa ajuda els participants a millorar les seves competències, continuar estudiant i accedir al mercat laboral mitjançant itineraris adaptats.
El Festiuet ja escalfa motors per a l’edició del 2027 amb els primers noms del cartell. Sopa de Cabra, Mushka i Doctor Prats són els artistes anunciats per al festival, que tindrà lloc els dies 16 i 17 de juliol a Salou. Una de les grans cites d’aquesta edició serà l’actuació de Sopa de Cabra