L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.
L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.
Sílvia Paneque garanteix una inversió d’uns 50 milions d’euros per arranjar les carreteres del Baix Ter i defensa el tren-tram com a solució de futur per a la mobilitat. La consellera també avala la plataforma experimental d’eòlica marina al golf de Roses abans de decidir si hi haurà parc comercial.
Montse Homs i Mir és la nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols. El ple extraordinari de l'Ajuntament ha aprovat el seu nomenament per unanimitat. Homs es converteix en la primera dona que ocupa aquest càrrec des de la creació de la institució fa més de vint anys. La nova Síndica ha expressat la seva voluntat de servei i d'ajuda a la ciutadania.