La iniciativa connecta adults amb adolescents per oferir-los orientació i suport mitjançant trobades setmanals. Més de 600 parelles han participat en el projecte arreu de Catalunya, amb una valoració positiva dels joves i resultats favorables en la continuïtat educativa.
La iniciativa connecta adults amb adolescents per oferir-los orientació i suport mitjançant trobades setmanals. Més de 600 parelles han participat en el projecte arreu de Catalunya, amb una valoració positiva dels joves i resultats favorables en la continuïtat educativa.
La trobada ha servit per reclamar més suport institucional al sector i abordar reptes com el canvi climàtic, les plagues i la conservació de les suredes. L'organització també defensa l'activitat econòmica vinculada al suro.
El document estableix cinc línies de treball i 56 accions per millorar l'atenció sanitària, la coordinació assistencial i les condicions dels professionals. Més de 700 treballadors han participat en l'elaboració del pla, que també aposta per la innovació tecnològica i la sostenibilitat dels serveis sanitaris.
Edicions Sidillà publica aquest octubre Receptes irresistibles de xocolata, de la cuinera francesa Marie Chioca. El llibre recull una cinquantena de receptes elaborades amb ingredients naturals i alternatives al sucre i la mantega. El receptari inclou pastissos, galetes, mousses i bombons. És el nou títol de la col·lecció gastronòmica QuèViures, dedicada a la cuina i l'alimentació.
Les comarques gironines tanquen el 2025 amb prop de 353.000 persones ocupades i una taxa d'atur inferior al 8%. L'ocupació creix un 2% respecte de l'any anterior, especialment entre els menors de 30 anys. L'informe socioeconòmic de la Diputació de Girona també destaca l'augment de la població i una lleugera reducció del nombre d'empreses al territori.
El 2019, Begur va dedicar bona part de la seva programació cultural a un dels elements més identificables del municipi: el Castell. El motiu era la commemoració dels mil anys de la primera referència documental coneguda vinculada a la...