16.5 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Un incendi a Palafrugell crema cinc cotxes aquesta matinada

Segons ha pogut confirmar Ràdio Capital, dos dels vehicles cremats pertanyien a l'alcalde del municipi, Josep Piferrer

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fotografia: Ràdio Palafrugell

Aquesta matinada s’ha produït un incendi al carrer Garriga de Palafrugell que ha cremat cinc cotxes que hi estaven aparcats. Els Bombers van rebre l’avís cap a dos quarts de quatre de la matinada, i quan van arribar als llocs dels fets, el foc ja estava molt desenvolupat. Des de Bombers expliquen que només un dels cotxes “es pot salvar”, mentre que els altres quatre han quedat completament destruïts, sobretot els tres situats al centre.

Segons ha pogut confirmar Ràdio Capital, dos dels vehicles cremats pertanyien a l’alcalde del municipi, Josep Piferrer. Tot i això, des de l’Ajuntament asseguren que encara no s’han pogut determinar les causes de l’incendi.

https://twitter.com/Manelcruzriera3/status/1359403338262065153?s=20

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies