9.8 C
Pals
Dijous, 22 gener 2026

Indilletres de La Bisbal es celebrarà els 29 i 30 d’agost

El periodista Jair Dominguez serà qui en donarà el tret de sortida

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La fira Indilletres de La Bisbal d’Empordà tindrà lloc finalment el darrer cap de setmana d’agost. La data inicial era prevista a principis de juny però s’ha hagut d’ajornar per la crisi de la Covid-19. Aquest esdeveniment cultural va néixer el 2018 amb l’objectiu de promoure la lectura i donar visibilitat a les editorials catalanes independents.

Enguany, el tret de sortida el donarà el periodista i escriptor Jair Dominguez, que entre moltes altres activitats col·labora amb Ràdio Capital de l’Empordà. Té preparada una sorpresa per a la inauguració d’aquesta tercera edició de la fira de llibres, que constarà de diverses propostes culturals com ara debats, conferències i concerts.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anunciades les nominacions dels BRIT Awards 2026 amb Olivia Dean i Lola Young al capdavant

Els BRIT Awards 2026 ja han fet públiques les seves nominacions. Olivia Dean i Lola Young lideren la cursa d’enguany amb cinc candidatures cadascuna, convertint-se en les grans favorites d’aquesta edició. La llista de nominats inclou un total de 92 nominacions repartides en 16 categories. Entre els artistes més destacats també hi ha Sam Fender

Altres notícies