Indilletres de La Bisbal es celebrarà els 29 i 30 d’agost

El periodista Jair Dominguez serà qui en donarà el tret de sortida

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La fira Indilletres de La Bisbal d’Empordà tindrà lloc finalment el darrer cap de setmana d’agost. La data inicial era prevista a principis de juny però s’ha hagut d’ajornar per la crisi de la Covid-19. Aquest esdeveniment cultural va néixer el 2018 amb l’objectiu de promoure la lectura i donar visibilitat a les editorials catalanes independents.

Enguany, el tret de sortida el donarà el periodista i escriptor Jair Dominguez, que entre moltes altres activitats col·labora amb Ràdio Capital de l’Empordà. Té preparada una sorpresa per a la inauguració d’aquesta tercera edició de la fira de llibres, que constarà de diverses propostes culturals com ara debats, conferències i concerts.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Platja d’Aro Open Water arriba a la seva cinquena edició amb més de 200 participants

La Platja d’Aro Open Water celebrarà la cinquena edició amb més de 200 participants. La prova s’ha consolidat dins el calendari de natació en aigües obertes. Els nedadors podran escollir entre quatre distàncies. La més llarga baixa fins als 5.000 metres per reforçar la seguretat. L’organització també potenciarà els serveis destinats als participants i acompanyants.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies