17 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

Isidre Ribera, el guanyador de la Medalla d’Or de Sant Feliu de Guíxols

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Ple Municipal va aprovar per unanimitat atorgar la Medalla d’Or de Sant Feliu al veí Isidre Ribera i Bech. Aquesta és una condecoració per la seva llarga trajectòria de participació i voluntariat vinculada a nombroses associacions i entitats de la ciutat.

Els diversos partits estan d’acord que l’Isidre és una persona important per Sant Feliu. En especial, per la seva implicació en el teixit associatiu però també, per la bona predisposició que sempre ha mostrat a la vila i el seu patrimoni cultural.

L’entrega del guardó serà demà dia 22 de desembre a les sis de la tarda a la Sala de plens de l’Ajuntament.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies