J Balvin i Ed Sheeran estrenen ‘Sigue’ i ‘Forever my love’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana vam quedar sorpresos en saber que Ed Sheeran i J Balvin publicarien música conjuntament. Una trobada casual entre els dos artistes a un gimnàs de Nova York va ser l’inici d’una bonica amistat que acabaria amb la publicació de dues cançons (de moment) ‘Sigue’ i ‘Forever my love‘.

Dues cançons on els artistes han mutat fins al terreny de l’altre i on Sheeran canta fins i tot en castellà a ‘Sigue’ i on Balvin es deixa endur per una balada d’Ed Sheeran a ‘Forever my love’.

 

L’entrada J Balvin i Ed Sheeran estrenen ‘Sigue’ i ‘Forever my love’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Govern posa en marxa la campanya «FOC és FOC» per prevenir els incendis forestals abans de Sant Joan

La iniciativa vol conscienciar que una acció quotidiana, com encendre una cigarreta o una barbacoa, pot desencadenar un gran incendi. La campanya arriba en un context d'elevat risc coincidint amb la revetlla de Sant Joan.

Altres notícies