Ja es poden presentar les obres pel 9è concurs literari «Cartes d’amor… o No!»

Els premis oscil·len entre els 300 i els 80 euros i s'entregaran el dia 23 d'abril amb motiu de Sant Jordi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un any més se celebrarà el concurs «Cartes d’amor… o No!», és la novena edició que organitza la biblioteca municipal Mercè Rodoreda de Castell-Platja d’Aro. L’objectiu és fomentar la literatura romàntica amb els sentiments d’amor i desamor com a tema principal de les obres.

Tothom pot presentar fins a dues obres escrites tant en català com en castellà fins al dia 6 d’abril. Finalment, el dia 23 d’aquell mateix mes, per Sant Jordi, s’entregaran els premis a la biblioteca municipal i s’hi començaran a exposar les obres guanyadores.

En concret, es competirà en tres categories i s’entregaran dos premis en cadascuna: la infantil, pels autors i autores de 12 a 14 anys, i la juvenil, de 15 a 17 anys, rebran un primer premi de 140 euros i un segon de 80. Per altra banda, en la d’adults, a partir de 18 anys, es rebrà un primer premi de 300 euros i un segon de 160.

Les obres s’hauran de presentar a la biblioteca en un sobre tancat que inclogui les dades personals, de contacte i l’edat. I a l’exterior, s’hi escrigui el nom del concurs, el pseudònim i la categoria en què es competeix. Es podrà fer tan personalment, per correu ordinari o per correu electrònic. Ara bé, la resta de requisits que han de complir les obres com, l’extensió o el format, i les bases per entregar-les estan detallades a la web de la biblioteca Mercè Rodoreda.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós i l’Ametlla de Mar preparen la celebració dels deu anys del seu agermanament

Els dos municipis volen impulsar una programació conjunta durant els pròxims mesos i, especialment, el 2027. Les propostes buscaran implicar les entitats locals i reforçar els vincles històrics entre les dues poblacions costaneres.

Altres notícies