9.2 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

Jack Johnson obrirà la nova edició del Festival de la Porta Ferrada

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nord-americà Jack Johnson serà el protagonista del concert inaugural del 56è Festival de la Porta Ferrada a Sant Feliu de Guíxols. L’artista presentarà en exclusiva a Catalunya el seu darrer teball discogràfic All The Light Above It Too, amb un repertori on no oblidarà els seus grans èxits i que arribarà ben rodat a Europa després d’una extensa gira americana. La cita serà divendres, 13 de juliol a l’Espai Port. Les entrades es posaran a la venda aquest dimecres 20 a les 10 del matí al web del festival.

Aquest mateix recinte acollirà el 18 d’agost la segona edició de la festa de cloenda Electronic Sunset, de la qual ja en sabem un dels caps de cartell: Luciano, artista de màxima reputació i llarg recorregut que ha fet lluir les cabines dels clubs i festivals més prestigiosos del món. Les seves sessions es mouen entre el house i el techno amb tocs de minimal i serviran per cloure el festival.

Aquestes confirmacions s’afegeixen al ja anunciat concert de Pablo Alborán, que portarà la seva esperada gira Prometo a l’Espai Port el 7 d’agost i del qual s’han venut més de 2000 entrades amb només una setmana.

La resta del cartell es donarà a conèixer el mes de març.

- Publicitat -
- Publicitat -

Canet Rock presenta el cartell complet i frega el sold out en la seva dotzena edició

Canet Rock, arribarà el dissabte 4 de juliol a la seva dotzena edició en plena forma amb l’objectiu que Canet de Mar torni a convertir-se en el centre neuràlgic de la música en directe i la festa. Aquesta tarda s’ha presentat el cartell complet del festival i ja només queden 3.000 entrades disponibles per assolir

Altres notícies