Jake Bugg celebra 10 anys del seu debut amb una edició especial del disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 15 d’octubre de 2012 arribava el disc homònim i debut del britànic Jake Bugg, ple de cançons que van marcar una època, des de ‘Two fingers’, ‘Seen it all’ o ‘Broken’.

Ara el músic anuncia una edició especial 10 anys en diferents formats, un amb 3 CD’s o també en vinil. Estarà disponible el 14 d’octubre.

Els temes venen remasteritzats a Abbey Road Studios, amb cançons inèdites de les primeres sessions de gravació. També s’hi inclou una versió amb guitarra acústica de ‘It’s true’.

Per celebrar aquest llançament oferirà un concert a Notthingham el 26 de novembre.

 

L’entrada Jake Bugg celebra 10 anys del seu debut amb una edició especial del disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Incendi de les Gavarres: els Bombers treballen per tancar el flanc dret i evitar que el foc s’obri cap a Girona

L’incendi de les Gavarres ja supera les 2.000 hectàrees i el dispositiu treballa per evitar que el canvi de vent obri un escenari de molt més potencial

Altres notícies