Jay Comas es presenta amb “Ara o mai”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jay Comas és un cantautor de Sabadell que en els darrers anys s’ha dedicat a escriure i compondre les cançons que formen part del seu primer treball: ‘Ara o mai‘. Aquest disc neix de la voluntat de lluitar per tot. És, senzillament, una relació d’amor, un desig de llibertat o fins i tot, un tema que pretén canviar el sentit de la vida de qualsevol persona. Pel Jay Comas, ‘Ara o mai’ és entendre que la vida és aquí i ara. Un crit a l’esperança. Un disc on el cantautor català parla de governar les nostres vides en tot moment i que per més impediments que la vida et posi, s’ha de tenir la valentia per aixecar el vol.

Un disc de gènere pop-rock que inclou 14 temes que parlen de vivències personals com la pèrdua d’un pare o l’amor a una mare. Cançons d’amor i de desamor, i situacions del dia a dia.

A càrrec de la producció ha estat el Marc Martín, productor internacional amb el qual Jay Comas ha format un equip ideal per dur a terme aquest projecte a l’Estudi La Vall.

L’entrada Jay Comas es presenta amb “Ara o mai” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Una nedada a Palamós reclama més seguretat per als nedadors davant les embarcacions

Una quarantena de persones han participat en una nedada a Palamós per reclamar més seguretat al mar. Les entitats organitzadores demanen normes més clares davant l’augment d’embarcacions recreatives. També reclamen distàncies de seguretat, carrils per nedar i més protecció dels espais naturals. Els nedadors alerten de situacions de risc durant els mesos d’estiu.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies