Joan Ferrer: “La nostra victòria certifica la permanència”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Joan Ferrer: "La nostra victòria certifica la permanència"
Loading
/

Dissabte 19 de maig es disputa a l’última jornada de Primera Catalana de Bàsquet el derbi del Baix Empordà entre el Palamós i La Bisbal.

El Palamós ja té assegurada la categoria des de dues jornades enrrera, ocupant la sisena posició de la classificació. Però La Bisbal ho té tot en joc aquesta darrera jornada de Primera Catalana per saber si haurà de passar o no per la promoció de permanència. Sobre la importància d’aquest partit per l’equip bisbalenc ens parla el seu entrenador, Joan Ferrer:

Per evitar aquesta promoció, al equip bisbalenc només li val la victòria a casa rebent als palamosins i Ferrer ho certifica:

També el tècnic de La Bisbal ha volgut parlar a Ràdio Capital sobre la situació en què el seu equip arriba a aquest derbi baiexmpordanès, intrascendent pel Palamós però de vital importància per l’equip bisbalenc. Escoltem en Joan Ferrer:

Dissabte a les 19.45, el pavelló municipal de La Bisbal acollirà aquest últim partit de la temporada de Primera Catalana pels equips de bàsquet del Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -

La integració tarifària arriba a les comarques gironines i a partir de dilluns es podrà viatjar amb un bitllet

Els usuaris podran utilitzar els títols multiviatge de l'ATM de Girona a totes les línies d'autobús interurbà, facilitant la mobilitat en una àrea integrada de més de 400.000 persones.

Altres notícies