Joan Loureiro: «Begur s’encarregarà de la comissió de turisme del moviment Cittaslow»

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Joan Loureiro: "Begur s'encarregarà de la comissió de turisme del moviment Cittaslow"
Loading
/

La setmana passada l’alcalde de Begur Joan Loureiro i l’alcaldessa de Pals Sílvia Monar assistien a l’assemblea del Comitè de Coordinació Internacional Cittaslow a Jeonju, a Corea del Sud. L’any que ve, però, el partit es jugarà a casa perquè han decidit que l’assemblea internacional es farà el 24 i 25 de març de l’any vinent a Begur. La Xarxa Cittaslow de l’Estat espanyol, de que Joan Loureiro és president, es va començar a gestar l’any 2003 a Palafrugell i finalment l’any 2008 un seguit de municipis amb Begur i Pals van aconseguir el certificat oficial com a municipis slow. El moviment de Cittaslow va iniciar-se a Itàlia l’any 1999 amb l’objectiu de combatre el frenètic ritma de vida actual, apostant per ciutats tranquil·les i de bon viure i contra l’estrès.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies