Joan Loureiro: «L’èxit de la Fira és l’encaix perfecte entre l’oci i la cultura»

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’alcalde de Begur, Joan Loureiro, afirma que l’edició d’enguany de la Fira d’Indians «pinta molt bé». L’èxit de la fira, segons Loureiro, és l'»encaix perfecte» entre l’oci i la cultura, dues vessants que «es complementen perfectament i han de coexistir». L’alcalde destaca que gràcies a la fira s’ha conservat el patrimoni i han crescut entitats com el grup de teatre Es Quinze, els grups de ball o l’Arxiu de Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -

Augmenten els casos denunciats per LGTBI-fòbia a les comarques gironines

Segons dades de Mossos d’Esquadra presentades a la Radiografia de la LGTBI-Fòbia a Catalunya i estudi de les atencions de la Xarxa SAI LGTBI 2024 , la xifra de denúncies ha passat de les 4 l’any 2018 a les 36 l’any 2024. A comarques gironines durant el 2024 hi va haver 57 víctimes afectades per l’LGTBI-fòbia i 39 persones autores d’aquests fets.

Altres notícies