Jon Bon Jovi portarà a Barcelona el seu creuer musical

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mentre esperem la confirmació de la gira de Bon Jovi pel 2019 amb una possible actuació a Barcelona, el cantant del grup, Jon Bon Jovi ha anunciat ara que el seu show Runaway to Paradise, passarà per la capital catalana l’agost de l’any vinent.

Aquest tipus d’actuacions a dalt d’un vaixell han tingut lloc habitualment als Estats Units, però l’any vinent també ho farà pel mediterrani, en aquest cas des de Barcelona fins a Palma de Mallorca.

El creuer sortirà de Barcelona el 26 d’agost i finalitzarà el seu recorregut el 30 del mateix mes. Seran uns concerts en un format més acústic i íntim, però els seguidors del grup segur que en quedaran encantats.

Trobaràs més informació al web de Runaway to Paradise.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mercat de Música Viva de Vic reforça el seu model amb 72 propostes i una reflexió sobre el futur dels directes

El Mercat de Música Viva de Vic ja ha desvelat la programació de la seva 38a edició, que se celebrarà del 16 al 20 de setembre amb una aposta clara per la innovació, les estrenes i la reflexió al voltant de la música en directe. El certamen consolida així el model impulsat per la seva

Altres notícies