Jordi Fornós a la Siglantana de la Bisbal

Presentació de Fractal un espectacle de poesia i música

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Jordi Fornós a la Siglantana de la Bisbal
Loading
/

El cicle de presentacions de tardor de la llibreria La Siglantana es va apuntar divendres passat 2 de novembre un altra èxit remarcable amb Fractal, un llibre de poemes explosiu de Jordi Fornós (Ripoll, 1973).

El mateix autor, professor, cuiner, químic i poeta, va presentar Fractal, embolcallat en un més que interessant espectacle, en que l’acompanyaven dos músics, com ell mateix ens explica:

 

Jordi Fornós té una interessant trajectòria com a poeta i rapsode en recitals i espectacles literaris. Ha publicat dos llibres de poesia de poesia i forma part del grup musical Sensetons on interaccionen diverses arts.

 

També forma part dels col·lectius, «Entretemps» d’educació i «El llop ferotge» i «Teories de la inspiració» de poesia

Tastet de la presentació de Fractal a la Siglantana

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Pals completa un nou tram del camí verd que connectarà el poble amb la Platja de Pals

Pals ha completat un nou tram del futur camí verd entre el poble i la Platja de Pals. Les...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies